Monday, March 15, 2010

aku tetap aku!!!

salam sejahtera pd smua...
lama aku menyepi menuliskan kta2,mgkin aku perlu tlskan sesuatu y perlu ku ktakan, sekadar coretan silam y bley aku ingat..sejak akhir2 nie aku d kata kan org y busy, wat kje sana wat keja sana..tapi aku pun xtahu ape y sedang aku lakukan!!
dengan latihan y entah ape2 sejak kebelakangan nie,ntah aku xtahu ape y aku dapat dngan palapes nie,kadang2 aku enjoy dgn latihan tp kekandang terasa terseksa d sbbkan dgn urusan y lain,bagiku semuanya penting akademik n kemahiran luaran n dalaman tuk aku ceburi bdang y lebih luas lagi u aku kuasai d alam pekerjaan nnt..ape y dalam fikiran camne la aku nk hadapi semua ini hingga ke akhirnya!!dapatkah aku atasi semua ini...
latihan mgguan y paling best,pagi-ade latihan menembak,3 senjata y kami gunakan iaitu m16,stayer*x sure betul x ejaanya,hehehe n GPMG...best gler dapat menembak, aku seperti biasa mencuba u melakukan tembakan y sempurna n lebih baik sebelum ini, itulah niatku setiap kali aku ke lapang sasar..bestnya dapat mnembak, bila tembakan tu kena rasa puas n ingin mencuba y lebih baik lagi...sebenarnya nie lah peluang aku lepaskan geram aku,lakukan sesuatu y aku ske lakukan..sebelum ini, bila aku dalam keadaan 10sion pasti aku trun ke tempat latihan d rumah guru silat aku, d sini lah aku lempiaskan kemarahan aku dgn menendang,menumbuk dan segala mcm lagi...seronok setelah aku kepentan...skang aku da lama x bersilat tp semangat ade datang tp x kuat!!abis latihan menembak aku bersiap meneruskan latihan petang, dengan rehat y sedikit aku manfaatkan u mandi n solat zohur n trun ke padang kawad-kali nie kai telah d beritahu akan diadakan latihan kecergasan,so...semua dah bersedia dr mental krn d berithu awal lagi..setelah sekian lama aku tdak berjog sejak di naikan pangkat sebagai junior M jer..satu demi satu latihan aku dapat atasi,d sebbkan aku tlh lama berjog aku d tggalkan setelah sekian lama aku mendahului aku d pintasi...hahahahaha.. tapi aku berpuas hati dengan semangat aku y x putus2 mnyataka y aku boleh menghabiskan ke akhirnya...aku akui tubuh badan aku kecik ini mampu lakukan sebb tiada y mmbezakan seseorang dengan insan lain..masing2 ade kkurangan n perbezaan..beginilah kehidupan kadang2 kita di atas di sanjung dipuja, kekamdang kte akan berada d bawah diejek diperli dperlekehkan...usah kite perkecilkan kemampuan org n jgn sesekali menghina org itu d sbbkan kekuranganya sbb kite manusia biasa.. setiap kta2 y kte lafazkan akan d terbalikan pd ank2 ccu2 cct2 kte jgk nnt... sukan sihat utk tubuh badan,klu bkn skrang bile lagi kite nk jaga??xkan tue2 nnt nk jga.. mula sakit sini sakit sana....kesihatan penting u masa depan y terbilang!!!
malam-kali nie pegawa aku nk adakan lawatan malam,dapat tahu menda nie,mOOd masing2 terus bertukar xsanggup nk teruskan ngan asgment lagi ntah kemana,ngan quiz n nota2 y x terbaca lagi..ntah laaaaa!!!tp kite tetap teruskan dngan haty y terbuka...bagus gak masuk navy nie,kekadang bilik kteorang ade gak perubahan n masing2 ade sikap tolong menolong tuk bersihakan bilik supaya "mantap"...tp kte insan biasa x semua y kte lakukan itu sempurna....no body but not perfect*wonder boyz terbaru...ape2 pun latihan y best tapi cukup memenatkan....sekian coretan y x seberapa dari akuuu,
pe2 pun best balik kampung....rindu kampung aku dak kampung!!!

No comments:

Post a Comment