Sunday, January 2, 2011

@2011@

salam sejahtera smua,harap smuanya sihat dalm rahmat ilahi hendaknyaaaaa....
sedar x sedar kte da masuk tahun baru,daripada 2010 to 2011 angka satu da berganjak,telornya sudah d pecahakan...faham2 je la dunia nie da tua!!!cam kite jgk la sape y kta dia tu makin mde,sedar2 la dri skit yer...demo dah tue @ kome dah tue @ enkau da tue @ lue dah tue beb @ mung da tue....
tahun nie smpat gak aku smbut thn baru kt kg cov berpeluang balik ke kg, d sbbkan jadual aku padat utk balik ke kg pn x sempat jd terpaksa aku berkorban tuk seketika tp akhirnya aku balik jgk...rindu beb kat family n kengkawan!!!wpn my bestfrent aku x dpt nk balik cov ritu yer da balik cme aku lak x balik..kekadang time raya je kteorang berjmpe n kecoh2...
ape azam 2011 korang yups????
*nk belikan kereta besar
*nk kahwen
*nk graduate pointer 4.00
*nk tmbah koleksi aweks
*nk jd ank soleh n soleha
tp azam tahun lepas dah tercapai lum erk??huhuhuhihihihi
kekadang idup nie kte x bole gmbarkan,bayangkan,HARAPKAN...sbb tu lah kite x bole bermmpi d siang hari,berjalan lah d jalan y nyata..jalan y telah d tetapkan OlehNya..usah mngejar kebahagia dunia semata2 tp akhirat kte kemane??nk tggu tue tu ntahkan kite dapat jejaki ke alam tu...
impianku hnya satu jew....mahukan ibu ku sihat spt sedia kala tp nk wt camne Dia telah mngaturkan segala2nya, tp aku bersyukur krn pnyakitnya telah berkurangan tdk seteruk dahulu...kdng2 aku jga tdk tahan melihatnya tp ku terima dgn redha!!setiap pnyakit ade ubatnya sekiranya tdk dapat d ubati anggap la ianya sbgai dugaan dunia kelak besar gnjaranya d akhirat...
sooo...pd kengkawan smua bersyukur lah dgn ape y d miliki oleh kamu,buanglah hasad dengki, batu domba, takbur dan sebagainya..lastly,ku ucapkan Selamat Tahun Baru 2011...mge impian anda dapat d realisasikan....

No comments:

Post a Comment